.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سردار قاسمی:تفكر مشايي خطر بزرگي براي انقلاب است
سعيد قاسمي از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس، نوع تفكر افرادي مانند مشايي‌ها را خطر بزرگي براي انقلاب دانست و تاكيد كرد: همه عزت ملت ايران ناشي از نگرش و تفكر حضرت امام (ره) است...

سعيد قاسمي از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس، نوع تفكر افرادي مانند مشايي‌ها را خطر بزرگي براي انقلاب دانست و تاكيد كرد: همه عزت ملت ايران ناشي از نگرش و تفكر حضرت امام (ره) است.

به گزارش خبرگزاري فارس از رشت، سعيد قاسمي پنج‌شنبه شب در مراسم گراميداشت شهداي مظلوم نهضت جهاني اسلام به ويژه شهداي لبنان و فلسطين در محل مسجد قدس اين شهر با اشاره به سال‌هاي دفاع مقدس، پذيرش قطعنامه و عمليات مرصاد افزود: دشمن در هر زماني كه احساس كرد روحيه مقاومت نداريم به ما حمله كرد.
وي با بيان اين كه رفاه‌طلبي با فرهنگ بسيجي و مبارزه همخواني ندارد و با هم در يك جا جمع نمي‌شوند، گفت: عزت و تفكر امام (ره) در طول انقلاب و نبرد 10 ساله ايشان با استكبار، نياز به بازخواني مجدد دارد تا مشخص شود چگونه اين تفكر درخشيد و در دنيا عزيز شديم.
قاسمي با بيان اينكه اكنون جنگ حزب‌الله را با دو نگاه و تلقي از اسلام و نظام مي‌نگرند، تصريح كرد: عامل عزت، شوكت و برتري ملت ايران تفكر امام (ره) است كه بازخواني آن براي جامعه امروز ضرورت دارد.
وي خاطرنشان كرد: امام (ره) توانست جماعتي را كه در فساد رژيم گذشته و طاغوت 2500 ساله دست و پا مي‌زدند دور خود جمع كرده و بعد از واژگوني سلطنت پهلوي به مدت 10 سال طلايي پنجه در پنجه استكبار انداخته و نبرد كند.
اين فرمانده دوران دفاع مقدس، نبرد امام (ره) با دشمنان را با برنامه و كادرسازي دانست و اظهار داشت: كساني را كه حضرت امام (ره) پرورش داده بود وقتي به شهادت رسيدند ديگر جاي آنها پر نشد.
قاسمي با اشاره به گفتار امام خميني (ره) مبني بر اينكه ما انقلاب اسلامي را به جهان صادر خواهيم كرد، اذعان داشت: امروز ديگر كساني حاضر به بازخواني تفكر امام (ره) نيستند زيرا به دنبال عافيت‌طلبي هستند.
اين يار و همرزم سرداران شهيد بروجردي، متوسليان و همت گفت: رفاه‌طلبي با فرهنگ بسيجي و مبارزه همخواني ندارد و با هم در يك جا جمع نمي‌شوند و تنها كساني مي‌توانند تا آخر بايستند كه طعم فقر را چشيده باشند.
قاسمي رفتار برخي از دولتمردن در مسائل بين‌المللي را داراي بار منفي براي نظام خواند و اظهار داشت: اين امر دشمن را حريص مي‌كند و اتفاقي كه اكنون رخ داده است.
موسس نخستين گروه تفحص شهدا به همراه شهيد آويني خاطرنشان كرد: شهدا حرمت دارند و شان شهيدان بايد حفظ شود.
به گفته قاسمي عقيده و تفكر امام خميني (ره) و شهدا بايد دوباره بازخواني شود و تكليف مان را با آن مشخص كنيم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.